Myskväll

är hemkommen från hånger nu där jag och syster kollat på fotboll. Eller kollatoch kollat, vi pratade mest om dittan och dattan och sneglade lite emellanåt på matchen! Vann gjorde dem iaf dem små liven, kul!

Ikväll blir det myskväll med syster och alexander. Tacos står först på menyn, sedan chips, dip, choklad, cola och ostbågar till efterrätt. Hade tänkt baka snickers oxå men det hinns inte med. Är det ngt godis jag aldrig skulle kunna vara utan så är det helt klart choklad!
Ska ta och plocka i ordning lite och tända lite ljus sedan har min myskväll börjat=)! Jag röstar på mer mys i världen!

puss på ögat


fram med fettet nu är det lördagsmys!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design