jäkla öltunna!

vilken seg måndag, herregud!
har haft noll jobbmotivation och har df inte fått så mkt gjort.
Efter jobbet har jag gjort det som jag nästan hatar mest av allt - varit ute och sprungit!

Får ju som sagt ont på de mest konstiga ställen när jag springer. Ni undrar säkert vf jag springer
om jag nu hatar det så mkt. Jo det ska jag tala om, det är för att jag går runt och bär på värsta öltunnan. Har gått upp 5 kg under sommaren och jag har aldrig vägt så här mkt i hela mitt liv.
Och den ska bort fortare än kvickt och det är bara jag som kan göra ngt åt det, ingen annan. För hade det varit det hade dem fått göra det med nöje... MED NÖJE!

 

 

alexander tror att jag ser ut som phoebe när jag springer

men jag tror mer att jag påminner om en bulldog med tungan hängandes utanför...


Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen. <3

titta in i min blogg och säg vad du tycker om den nya headern :)!!

2009-09-07 @ 20:23:22
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design