Jag...

Har: shoppingabstinens

Känner: en stoor hunger

Tycker 1: att folk ska tvätta händerna oftare (äckelmänniskor)

Tycker 2: att vissa borde visa mer uppskattning mot människorna runt omkring dem

Vill: åka utomlands i feb

Ser fram emot: min å cams shoppingtur på lördag och festligheterna på kvällen

Ska: försöka hålla mig vaken och alert ikväll på bokföringen

Saknar: en del pengar på kontot för att göra det jag vill

Lyssnar på: musik

Måste: se till att utlandsresan blir av

Behöver: en stoor vinst

Längtar: efter december månad

Gillar: att det finns lite att se fram emot i höst

Ogillar: att folk inte tvättar händerna oftare


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, december vore mysigt faktiskt! Julmusik, åh!

2009-09-23 @ 08:55:23
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

hon uppskattar det säkert :D

ja det är jag :) tack!

2009-09-23 @ 09:14:46
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design