i tänkandets bana...

Sitter på jobbet nu, tittar ut igenom fönstret och funderar på livet. Filosofiskt va?!;) Nej skämt åsido förutom att kroppen krånglar lite så har man det ganska bra just nu. Finns ingen anledning att klaga på något och allt rullar på i sin egna lilla takt.

Verkar som det mesta ordnar sig nu för de flesta (rimma kan jag också) vilket är härligt att se.

 Folk tar ytterligare ett steg, det är barn på väg, flytt och jobb möjligheter, alla utvecklas på sina egna sätt.

Själv så tänker jag sätta mig i skolbänken 1 gng i veckan nu i höst för att utveckla mina kunskaper. Kunskap är ju makt som ni vet;)

 

Det finns självklart alltid något som kan förbättras och ändras och ofta är det bara du själv som kan göra något åt det.

Kom ihåg att ett litet steg i rätt riktning är bättre än inget alls….





Kommentarer
Postat av: sveaj

sv; Haha jaaa, han är sjukt söt!! :D



Snygg design du har =)

2009-09-03 @ 14:30:07
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design