grannfejden nästa!

är det ngt som kan göra mig riktigt pissed så är det idiotiska äckelgrannar. Hade hela kvällen planerad med tvätt, städning, springning, fotboll och sedan idol! Rätt mkt att hinna med på kort tid.
Men tack vare en riktigt idiot till granne som hade tagit mina maskiner så förstörde d hela mitt schema eftersom ja fick stå där nere och vänta till idioten skulle komma ner så ja fick se hur en riktig pantad idiot ser ut ( de har nämligen olika utseende).
Nu ha ja fått in mina två första maskiner så kan ju glömma springningen och städa hinner ja inte med mkt nu innan fotbollen. Är helt slut efter mitt vansinnighetsutbrott, det tar nämligen på krafterna att vara så arg som jag varit. Tur att man inte är det alltför ofta.
Till råga på allt så kokade min stuvning över så nu har jag bränd stuvning över hela spisen! Kvällen börjar bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design