akta er för lammsjukan!

 Är inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag. Är faktiskt ganska pigg, får hoppas det håller i sig hela dagen bara.

 

För första gng idag så gick alex upp tidigare än mig och det va min tur att ligga kvar i sängen. Han skulle nämligen till Finland idag så va tvungen att åka vid kvart i sex. Underbart att få vara den som går upp sist=)


Bokföringskursen gick ganska bra igår
. Kände ju igen det mesta som det pratades om men det lär bli mkt svårare. För hade jag inte jobbat lite med det som pratades igår så hade jag nog inte förstått så mkt. Läraren var inte superkaninkanon duktig på att lära ut tycker jag inte och jag tycker att han försvårade mkt så får se hur det går framöver.

 

Ha ni tänkt på att först kom galna kosjukan.

Sedan va det dags för fågelinfluensan

Och nu är det svininfluensan som gör folk helt stirriga!

Vad tror ni kommer härnäst? Lammsjukan?


Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Hoppas du får en underbar dag idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-09-09 @ 09:52:03
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design