tumme upp/tumme ner

 

Emelie: Ska bli så himla kul att träffa henne imorgon. Ser verkligen fram emot det och det kommer bli så himla kul. Man har alltid kul tillsammans med henne, inga konstigheter utan bara en massa skratt. Guud vad jag saknar den tjejen, vf träffas vi inte oftare?!<3

 

Fredagar: Finns ingen bättre dag. Alla är lite trevligare, lite gladare och lite roligare på fredagar. Sedan finns det inget bättre än att bara komma hem och njuta av att man har hela helgen framför sig. Underbart!

 

 

 

Redbull syndromet: Tycker att folk börjar flyga iväg lite väl högt. Dags att släppa storhetsvansinnet, sluta tro att man är världens mittpunkt och komma ner på jorden. Kom igen dags att landa och när man väl gjort det så är jag den första att säga: välkommen till verkligheten!

 

Folk som är tappade bakom en vagn: Ska ju som sagt sälja min älskade lgh. Och när man lagt ut sin lgh på blocket så får man en massa samtal av människor som är totalt lost in space. Om man nu letat efter en lgh så länge som vissa påstår så borde man veta vad bostadspriserna ligger på. Och har du ingen aning om det så läs på innan du öppnar munnen, för det enda som kommer ut annars är mun diarre!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, vad du är söt, tjejen! Du ska bara veta vad det känns i hjärtat när du skriver sådant! Jag blir såååå GLAD! Du betyder mkt för mig Linda, synd att man aldrig tar chanser att VISA det! Jag älskar dig, Linda!

2009-10-25 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design