redo för sängen

har precis kommit ur duschen nu och ska bara ta fram kläder tills imorgon sedan är jag redo för sängen. ska nog bara ta å kolla på det nya hills avsnitten innan jag ger upp helt för dagen.

kvällen hos syster och vedde va jätte mysig. Åt tacos(3 st proppade ja i mig) och vi upptäckte att jag åt mer än båda dem. alltså mer än en gravid kvinna och en fullvuxen man! hallå nog dags att jag ändrar mina matvanor eller åtminstone minskar ner på dem iaf.

den här dagen har iaf varit helt ok tack vare syster yster och co. Sedan provade ja de 2 klänningarna som jag hade beställt hem och de passade perfa så ngn av dem kan ja ha på mig på lörd. Den ena fällde lite strass men den går att ha en gng iaf!

det har tänts ett ljus i mörkret igen vilket gör att man kan somna gott inatt!

 

sov gott med er!


Kommentarer
Postat av: shall

Hej hej.



Nu har jag äntligen beställt hem lite skor/stövlar.



Gå in på min blogg för att se vilka dom framröstade favoriterna blev.......Kommer även att lägga upp 2st nya par stövlar i morgon så missa inte detta.



Det är först till kvarn som gäller.



Kan avslöja att dina favoriter är bland dom utvalda.

2009-10-14 @ 23:08:46
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design