nedförsbacke

fortsätter det såhär så kommer det bli en riktigt brant nedförsbacke, vilket innebär att helgen kommer fort. Me like!
 
Kommer bli 2 riktigt bra helger framöver. Nu denna helgen är det sexparty hos emelie. ska bli så himla kul att träffa henne igen. Sen på söndag blir det tipspromenad, såna gillar vi!
Nästa helg så är jag och johanna bjudna på fest i halmstad. Det kan inte bli annat än roligt när vi är i farten och det ska bli sjukt kul att åka dit igen och träffa linus och se hur han bor.Längtar!
 
Efter den helgen får det nog bli lite lugnt tror jag. Även en partyprinsessa som jag måste ju ta det lugnt emellanåt;)!



bild från 2006


Kommentarer
Postat av: Sanna Sjölund

Hej sötnos! Ska vi börja följa varandra via bloglovin'? I så fall kan väl du lägga till mig där också säga till när du har gjort det? Keep up the good work. Kramar!

2009-10-21 @ 17:06:43
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design