It's on bitch!

Har precis sett det första avsnittet av the hills säsong 6. Har inte kunnat se det innan men som sagt den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. Nu kan jag knappt bärja mig till nästa avsnitt kommer. Vill se hela säsongen nu bums! Like it alot!
Drama drama drama, so much drama!

Och säga vad man vill om kristin, men snygg det är hon!

 

med det sagt så ska jag bara leta upp ngt att ha på mig morgon sedan hoppa i säng

vilket förmodligen betyder att jag är i säng strax efter midnatt!

natti natt


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Hej!

Jag har lagt in dom nya avsnitten av The Hills & The City i Bloggen nu.

Kika in=)

2009-10-07 @ 16:34:09
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design