inflyttningsfest

Nu är dagen här, dagen som vi alla väntat på i ca 1 års tid nu. Det är äntligen dags för lina och gunde svans inflyttningsfest. Riktigt kul! Å som pricken över i:et kommer sverige vinna mot danmark ikväll oxå. Vilken kanon kväll det kommer bli.

Som vanligt sitter jag här i morgonrock och är sen i vanlig ordning. Ha haft hela dagen på mig att fixa å ordna men icke. vf gör ngt nu när man kan skjuta fram det istället?! Ha precis kommit ur duschen å vet inte vad jag ska ha på mig å vi ska vara där om en timme. Lycka till linda! hoppas ni får en bra kväll.
Gasen i botten!

det coola värdparet=)

 

 


Kommentarer
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

Jo det är bra med mig =) själv då?



lust att lägga till varandra på bloglovin? =)

2009-10-10 @ 22:20:52
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design