Halmstad

Musiken är på högsta volym och jag håller på att fixa i ordning inför kvällen som ska spenderas i halmstad.
Tänkte att jag skulle vara ute i god tid för en gng skull och slippa stressa. Men känner jag mig rätt så lär så inte bli fallet ändå. Vi lämnar vmo vid tre så får se vad om hinns med innan dess.

Ska bli sjukt skönt att lämna vmo och bubblan för en liten kort stund iaf. Känner att jag behöver hämta andan och lämna allt annat hemma för en helg åtminstone.
Som sagt ska bli skönt att få komma innanför halmstad gränser lite och att johanna ska med gör saker bara ännu bättre. Vet att vi kommer få en toppen kul/galen kväll och som alltid så kan vi bara gissa hur våran kväll kommer sluta.

tigerdansen 2008

inget smickrande kort på mig direkt men man kan inte säga annat än kul det har vi ihop=)


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe & Stiinis Blogg

Snygg layout du har =)



/PeterDeluxe.

2009-11-30 @ 13:01:22
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design