galen

Den här veckan kan man sammanfatta med två enkla ord: SKIT VECKA!

Finns inte en enda liten grej som jag kan komma på som varit positiv. Stress, oro lite mer stress, ont i hela kroppen och skit från lite överallt. Därav en riktigt skit vecka!

 

Saker och ting står mig upp i halsen (inte konstigt att jag har ont) och jag är grymt trött på det. Helst av allt vill jag bara ta ett baseball trä och slå ngt riktigt hårt. Är så fruktansvärt trött på diverse saker och det gör mig galen, utan överdrift.  Spyr på hela situationen!

 

Skulle inte jag åka iväg nästa helg så hade jag nog klappat ihop! Ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort lite, bort från allt och framförallt att komma bort från den här bubblan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design