döds...

..trött är nästan en underdrift. Sen känns det som man är sjuk också men det beror väl på tröttheten.

 

Att stå i kiosken igår va rätt drygt, ungarna va jobbiga, 16 åringar försökte vara roliga men misslyckades totalt och va bara allmänt irriterande, småkillar som försökte va gulliga va bara pinsamma osv osv.

 

Kille 1 köper varma chips

Kille 2: jag får då sjyssta då, få smaka

Kille 1: njaaa

Kille 2: kom igen då en kan jag få vi ska ju va på höstlovet, erkänn. Erkänn att vi ska det.

Kille 1: ok då ta en då

Kille 2: yees! (sen ställer han sig och köper eget godis)

 

Slutsats: hallå kille 1 va inte så jäkla snål och kille 2 sluta tigg och köp eget!

 

Sedan kom det en kille jag känner som berättade att hans flickvän tycker det är jätte kul att träffa mig och att hon blir så glad varje gng hon gör det.

Det värmde kan jag säga, kul att höra! Sedan sa han att hon blir alltid så full när hon träffar mig ute.

Haha…så gullig!

Men det har ju iofs jag svårt att tro på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design