vaccinsprutan

I eftermiddag kommer farbror doktorn till jobbet för att dela ut sitt lilla vaccin. Hade inte tänkt att ta sprutan när det först kom på tal men efter en lång predikan av min kära mor att det av egoistiskt att inte ta den osv så bestämde jag mig för att ta den. Förstod inte va hon menade först, vadå egoistiskt?!
Mamma: ja du kan ju smitta andra om du inte gör det.
Jag: mende får väl skylla sig själva om de inte tar sprutan, inte mitt ansvar om de inte tar den
Mamma: men de är ju faktiskt inte alla som får ta den pga allergi osv
och där vann hon över mig, kvinnan hade ju rätt.
 
Tills fabror doktorn kommer så kommer det fortsätta att vara ganska stressigt på jobbet. Så riktigt än får jag inte njuta av att det är fredag=)! Men fy vad gött det ska bli när jag väl kan=)!
Världens bästa dag: fredag!


 

har/ska du ta sprutan? 
 

Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon söta..Det stämmer att jag har bakat dessa söta muffins..skönt att det blev över några tills i dag på eftermiddags fika..:) Hoppas att det kommer gå bra med sprutan i dag.Har inte tagit den & ska inte göra det efter min graviditet är över.Ha en skön fredag.kram kram

2009-11-20 @ 08:35:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Hej gumman.

Japp jag har tatt den! KLART du ska ta den!! Våra svenska läkere hade aldrig givit den om den ore farlig :( o sen har media skrämt upp oss så de heter duga! Lycka till söt! den gör icke ont :) kram

2009-11-20 @ 10:16:40
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Tack ska du ha gumma! :) Glad jag blr :D

2009-11-20 @ 11:33:31
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design