lördags trött

Lördagen började på ikea för att kolla lite nya grejer osv. hittade en hel del som va ganska intressant, vi får se vad det blir.

Är ganska trött nu så lär inte hända mkt mer idag.  Vill helst sova just nu men så stor PRO varning ska det inte bli på mig. Kvällen lär innefatta pizza, film och annat fett.

Måste bara få ut ett stort OMG när det gäller Erik i idol. Satan i gatan vad bra han är. Lika bra att idol avslutas redan nu för är inte han en idol stjärna så vet jag inte vem som är det!
Att ngn av Mariette och Rabih skulle åka va bra för de va precis de två jag hoppades att de skulle stå mellan.

Nu ska jag se till att piggna till lite.

Kommentarer
Postat av: evelina

skulle vara jääättte kul om du kommer upp=) puuuss hjärtat

2009-11-08 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design