dagens!

Dagens mående: kanon bra vilket förmodligen beror på att det är fredag

Dagens väder: ganska behagligt kallt

Dagens borde: måla klart i lgh

Dagens måste: en massa fredagsfettintag=)
Dagens frisyr: utsläppt med luggen uppsatt i spännen 
Dagens klädsel: svart klänning, gråa strumpbyxor och svarta stövlar

Dagens planer: idol, fettintag och somna i soffan=)
Dagens vill ha: en köpare till min lgh

Dagens längtan: efter en köpare

Dagens fundering: går helt i renoveringstankar

Dagens beroende: camilla, totalt beroende känner ja

Dagens tråkigaste: ganska tomt på kontot

Dagens tidning: VN

Dagens roligaste: att det är fredag=)

Dagens jobbigaste: finns inget jobbigt idag

Dagens händelse: hittills har det varit relativt lugnt med nya händelser

Dagens irritationsmoment: inget överhuvudtaget allt är bra idag=)

Dagens ros: till mig själv ofc, jag förtjänar det!

Dagens tistel: till den/dem som försöker utge sig för att vara mig




mitt beroende idag
snart blir det lunch med henne på lilla k


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e så söt!

2009-11-13 @ 15:30:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design