biverkningar

har sjukt ont i armen, men d e sån där skön smärta eller vad man ska säga. en sådan smärta som orsakas av en muskeldödare. man vet lixom inte om man ska skratta eller gråta. jag väljer att skratta.
trots att jag skrattade en hel del va jag sjukt överkänslig igår oxå, lipade till det mesta, OTH, vilket iofs inte e ovanligt eftersom det gör jag alltid men nu var det inga små tårar utan extrema, för att inte tala om till idol..herregud säger jag bara. en riktig liten lipsill va jag=)

Allt gick kanon tills inatt, vaknade varje gng jag rörde på mig. För att sedan i morse upptäcka att jag hade feber.
men det är inget som lite ipren kan motverka.

Idag ha jag fullt upp, måla, städa, plocka,duscha casper osv osv


god morgon på er sunhines=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design