sömnlös i värnamo

Inte ett dugg trött är jag. ligger bara i sängen och är allmänt varm och funderar på saker och ting.
Tycker att helgen har varit kanon med vissa undantag. Fredagen spenderades hos johanna som fyllde år sedan blev d en snabb visit på harrys för mig, alexander (tyckte det va dags och skriva hans namn men kommer nog kalla han mg mer eftersom det är smidigare) emilia och calle.

Var inte ett dugg bakis i lördags men däremot fick jag ett sånt  kraftigt migränanfall vid 3 tiden och den släppte inte förrän halv nio och efter det va jag helt slut. så hela lörd blev förstörd. Hämtade mg sen efter han varit på mamma mia.

Söndagen har varit helt underbart skön. Jag och mg åkte ut till näsudden och la oss på bryggan och solade. Det blev oxå årets första dopp idag! Kan ju säga att det va ju inte varmt och alla vet ju att näsudden brukar inte ens vara varm i slutet av sommaren så gissa om d va kallt! ikväll har det blivit kubb och kortspel i skogsfållen och till sist grillning. Kanon dag!

nähä gott folk om jag skulle ta och fortsätta fundera över mina i-landsproblen!
sov så gott ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design