onsdag eller ska vi säga fredag?!

Man kan ju säga att det är fredag idag vilket är sjukt underbart. Fredag med 4 dagars ledighet, woohoo=)!


Har blivit tillsagd på skarpen att jag måste få bort vissa tankar som snurrar i huvudet. Tankar som har funnits där ett bra tag som inte är ngt att ha alls. Tankar som bygger på tidigare händelser och som nu handlar om osäkerhet. Det är lättare sagt än gjort att få bort dem men jag ska göra mitt bästa. Allt handlar ju om tillit.

B r u s t e t  r e p  k a n  k n y t a s  i h o p  m e n  k n u t e n  s i t t e r  k v a r


Måste säga att jag är väldigt tacksam för de som finns i mitt liv. Och jag är så glad att det finns människor runt omkring en som är glada för andras skull. Tack ,ni betyder mycket=)!



Du ansvarar inte bara för det du säger

 utan också det du låter bli att säga


Kommentarer
Postat av: LaLizita

godmorgon! nu sitter jag här framför datorn o tvn o njuter! skippade skolan idag för jag sticker till sthlm senare :) Ska bli sååå kul!



Vad är det du är rädd för? Låter inte så bra.. Är det att lita på folk kanske, o gå in i ett nytt förhållande?



Lycka till iaf.. Ha en super fin helg! Några planer??



Kramar

2009-05-20 @ 09:11:27
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Peter

Usch, låter som du har blivit sviken av något ex?! Otrohet eller nåt kanske?! Sånt är jäklig jobbigt alltså. Har varit i en sån sits en gång i tiden och hade svårt att släppa in nån på livet helt och hållet men nu går det bra :-)

2009-05-20 @ 11:26:19
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design