Lördag

godmorgon alla glada, den underbara lördagen är nu här och den är mer än välkommen! Finns det ngt bättre att vakna en lördag morgon, må bra och veta att man har roliga saker hela dagen framför sig?! Pricken över i:et hade ju varit om det hade varit sommar oxå, då hade allt varit perfekt!

Fick en riktigt ljus idé innan (ljushuvud som man är), istället för djävulen bär prada skulle jag kunna vara elle woods i Legally blonde. Bara ta på en rosa klänning, rosa skor och locka håret. Men det är där problemet ligger, kan inte göra såna lockar! Hjälp ngn?! Annars är det ju bara att bita ihop och va det som är tänkt helt enkelt kan ju va elle woods nästa gng.

Ska ut på stan om en stund med syster för att fixa det sista inför ikväll. Sedan vet jag att cam ville att jag skulle följa med på fotboll men sånt hinns inte med idag inte. Alldeles för mkt saker att göra för att jag ska kunna klämma in det oxå, så tyvärr hånger jag  får heja fram en vinst åt er en annan gång!



Kommentarer
Postat av: Peter

Hello,



jodå det är bara fint. Sitter själv i Annas lägenhet :-( då hon jobbar fram till halv 8. Vet inte vad jag ska göra idag riktigt. Ingen Wille här heller ju. Har du nåt roligt förslag när det gäller Värnamo? Nån sevärdhet kanske?



Funderar på om man skulle ta sig in till stan och kika lite kanske...



Hur var gårdagskvällen förresen? Bortamatch? ;-)

2009-05-09 @ 12:37:21
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design