känslor

sitter och kollar på OTH nu och det är verkligen ett känsloprogram men än så länge ha jag lyckats hålla tårarna borta. helt otroligt har aldrig hänt innan men i försäg det är ju inte slut än...

igår var det lite prat om känslor oxå och jag uppskattar verkligen ärligheten trots att vissa saker kanske inte va jätte kul att höra för att det nämndes lite för många gng under kvällen. men hoppas att det andra som sas va sant.... som sagt uppskattar ärligheten. det betyder mkt!

nu blir det snart film!
å nej jag klarade inte det det här avsnittet heller....kalla mig känslig kall är jag inte iaf...

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag grät också i det idag , haha man har verkligen blivit blödig oå sista tiden elelr så är det den tiden i månaden snart :D

2009-05-17 @ 22:57:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design