jobba jobba jobba

Ledigheten slut för den här gng men för min del är det bara en vecka kvar tills nästa gång. För då bär det av mot Spanien för min och cams del=)!

Lördagens fest va helt ok och den slutade i rimlig tid och jag, mg och casper gick hem så d gjorde väl att man mådde relativt bra igår. Gårdagen spenderades i mg:s soffa där vi kollade på he's just not that in to you och my best friends girl.


Känner mig en aning stressad över allt nu. Har rätt mkt denna vecka och det är en del som oroar mig. Får hoppas att veckan går förbi så smärtfritt som möjligt!



Det finns inte något bra svar på en dum fråga

Men det finns dumma svar på bra frågor


Kommentarer
Postat av: Becca

ha en bra dag!

2009-05-25 @ 07:26:21
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design