ja ska gifta mig!

sitter och spionerar på mina grannar, det är tydligen giftermål på gång. Alla är så fina och ni ska se limon, Just nu sitter jag och hoppas på att ja ska få en skymt av bruden. har nämligen hört att hennes klänning är helt underbart fin, hon kommer säkert se ut som en liten prinsessa! Helt sjukt vad nyfiken jag är haha.
Giftermål har aldrig varit så jätte viktigt för mig men nu vill jag det, vill oxå vara så fin. Och är det ingen som vill gifta sig med mig så ordnar det sig oxå då får jag helt enkelt  gifta mig med mig själv!



marry me, please!


limon

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket tjejen! =)

Kram.

2009-05-16 @ 17:26:59
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Peter

Hmm, tyckte jag läste nåt om att du tog 2 bloss i helgen? Fy dig :-)



Grymt med limo! När jag gifter mig vill jag också ha en cool bil som kör mig. Limo eller nån grym cab :-)



Hur hörde du att brudens klänning skulle vara super fin? Var det nån kompis kompis som gifte sig eller var det bara ett rykte på stan? :-)



Haft en bra helg annars? Packad?

2009-05-18 @ 09:10:35
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design