1 maj

gårdagen va riktigt trevlig, först och främst var det födelsedagsfirande för syster mala. Festen innehöll dricka, god mat och tipspromenad, där jag förrresten kom tvåa..oohh oohh!
Åkte hem till mg sen, kan ju säga att jag har aldrig sett en kille som har så fin lgh, väldigt bra smak.
Blev inte jätte många timmars sömn inatt men börjar piggna till nu efter duschen. Ska snart sätta igång och packa och städa. För vid två tiden åker jag och eve ner mot halmstad.
Ikväll blir det nog pio pio om inte folket i halmstad är för sega efter gårdagen;)!

Nu ska jag sätta fräs, ska försöka hinna hämta mina skor som har kommit innan vi åker. De kommer trivas såå bra med mina andra små älsklingar!


mathilda och jag


syster och vedde

svartrockare, vild och gillar att flascha bh:n d e tydligen jag det
ja mkt ska man höra innan öronen trillar av;)!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Issal

Ser bra ut Vedran,försök le lite mer nästa gång!



Ska börja följa din blogg nu Linda, kul att du skriver så mycket. Du har talang bruden!

2009-05-02 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design