trött,sliten....

shopping och festande blev det en hel del av i gbg. två klänningar, ett linne och ett par riktigt snygga skor, det va riktiga Linda skor, super fina=),  de stod där på hyllan och bara skrek mitt namn. sen några små saker som jag inte orkar räkna upp.
Blev ett par vinare på hotellrummet  innan vi gick ner till hotellbaren,  sedan va vi på the dubliner och sen park lane.

idag har jag inte varit jätte kaxig direkt utan har varit bra sliten. på tåget hem hade vi en irriterande lipig unge jämte oss. gnällde och grät i ca 45 min. När hon fick ett utbrott för fjärde gng så skrek hon mellan tårarna: jag ritade fel. Det va anledning och då kunde jag inte hålla mig längre skrattade så jag började gråta, tårarna bara sprutade. som sagt va väldigt trött så jag va rätt lätt  road.
 kväll blir det soffan och mys med casper. Hade gärna sett att det va ngn mer här, men men.

Johanna pratar med sin pojke:
han: vf går ni inte ut å shoppar?
hon: nej för fan linda ser för jävlig ut, gårdagens smink å allt. och jag har inget smink så jag ser ännu hemskare ut.
(man tackar för den johanna)



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! Kul att resan va lyckad! Hade vart kul o se vad du shoppat :)

Ha det så mysigt ikväll.. vem är Casper?

KRAM

2009-03-14 @ 21:03:05
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design