mys söndag

har haft en sån där riktig mys söndag idag, legat i soffan/sängen hela dagen men inte för att jag har mått dåligt utan för att jag ha velat.
vaknade vid åtta i morse och hade en aning panik, ringde johanna för att få en liten uppdateringen om gårdagen. men den verkade varit rätt händelselös. harrys två helger i rad är alldeles för mkt så nu får det va lugnt på den fronten ett tag framöver. Det som va roligt va att träffa kusinen ute, händer ju inte jätte ofta. frågan är bara om de tycker det är lika kul att träffa mig, för som jag tjatar, munnen går i ett på mig och vilken skit det kan komma ur den oxå...herregud. jaja men tror nog att de flesta lärt sig att ta mig med en nypa salt när jag befinner mig i dimman=)!

ser fram emot den kommande veckan eftersom det händer en del. både jag och casper ska gå till barberaren vilket är välbehövligt! sen blir det jobb i tranemo, tvätt och till helgen halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design