lista...i brist på annat

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen hemtelefon
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå?" förhoppningsvis vet ju personen vem det är de ringer till
Ringer det mycket till dig? Vad är mkt?
Ringer du mycket? emellanåt
Vem ringde du senast? Marlene
Hur mycket pengar har du? nu är det ganska fattigt
Senast kramat och när? Tror det måste varit skåne i helgen om man inte räknar Casper då
Antal timmar sömn inatt? Inte många vaknade hela tiden för att jag drömde en massa konstigt
Sov du ensam? Nej, med casper .
Vem sov du hos senast? skåne
Vem sov hos dig senast? Camilla är den enda som brukar sova hos mig och då efter mkt tjat
Vem vet mest om dig? Camilla
Vem vet du mest om? Camilla( jäkla tjat om henne)
Vad ser du fram emot? Semestern och sommaren
Vad vill du ha just nu?  lycka, kärlek, sommar, semester, min garderob färdigfixad..ska jag fortsätta?
Vem hånar du? min syster och lina emellanåt
Vem längtar du mest efter? hmmm
Vem vill du helst slippa? Slipper helst gnälliga och negativa människor
Vem stör du dig på? Finns en och annan som jag har lite svårt för
Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss, bara på sommaren i halmstad
Vilken årstid är det nu? vår
Är du kär nu? nej
Är du en bra partner? Är det ett riktigt och bra förhållande är jag den bästa utan att överdriva;)
Har någon varit otrogen mot dig? Ja 2 st
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Mkt möjligt
Har du varit otrogen? Nej inte direkt, eller...
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Har inte pratat med han sen dess
Vad åt du senast? frallor
Är du polare med grannarna? Nej det vill ja inte påstå haha
Har du varit utomlands? Ja men nu känns d som d va alldeles för länge sen, nedräkning till 2 juni!
Var är dina syskon just nu? Tror att båda ligger hemma och sover, den ena är sjuk och den andra är ledig
Vilken tid gick du upp imorse? 05.45
Vad gjorde du kl 2 inatt? Antar att jag sov eller så låg ja å kollade upp i taket
Vad är det första du gör på morgonen? kollar mob
Vill du ha barn? Ja absolut
Vad gör du om fem år? Förhoppningsvis bor jag och min blivande pojkvän tillsammans med vårat barn. Vart vi bor vet jag inte och det spelar inte så stor roll heller bara vi är lyckliga!


Kommentarer
Postat av: Emms

sv: Tack :D

2009-03-19 @ 08:02:20
URL: http://konstigaemms.blogg.se/
Postat av: Tess

tack så mycket :)

hoppas du får en bra å fin dag

å att du kikar in igen





kram

2009-03-19 @ 08:11:09
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: evelina

vilken fin video(L) du är så söt hjärtat!!

vad duktig du är som tränar...=)

jag har strip aerobic...dock oanvänd... säg till om du vill låna den.... den ligger mest å skräpar här =) puuuusa

2009-03-19 @ 08:30:44
URL: http://believ.blogg.se/
Postat av: majan

Fin blogg!

2009-03-19 @ 08:46:11
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Malin

Härliga framtidsplaner du har Linda! :D Allt bra annars? Kram

2009-03-19 @ 09:21:16
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Peter

Hello,



Nej, har faktiskt aldrig gått ut i Värnamo :-)

Får ta och göra det nån gång kanske ;-) Men du verkar inte gillar Harrys? Men kanske är för att det alltid är samma folk för dig där?



Jag går tyvärr inte ut så mycket nu för tiden men det är väl så när man har förhållande. Eller sån är jag iallafall :-D



Vem är s k å n e förresten? ;-) Nån kille från skåne? hehe

2009-03-19 @ 11:29:25
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design