hemma igen

Då va man tillbaka i verkligheten igen efter en helt sjukt kul helg.
I fredags grillade vi och åt en hel massa gott å kollade på film och bb. Sen i lördags va det shopping i stan som gällde. Blev ett par toppar, byxor,smycken, underkläder och en plånbok som inskaffades.  Bara nödvändiga grejer=)!
Johanna kom ner sen på kvällen och då blev det fest med utgång på club moon. Har skrattat hur mkt som helst och tom hemvägen bjöds på en hel del garv trots att det va tråkigt att lämna halmstad.
Efter tre timmars sömn inatt/morse så kan jag ju säga att jag har varit piggare. Är super trött så ska bli skönt att få gå och lägga sig snart.
Har varit en super kul helg som sagt med en hel del tjejsnack, sexprat och massa skratt. De ha skrattat en hel del åt mig oxå för tydligen är jag väldigt organiserad av mig  och väldigt tjejig (döhh jag är ju tjej)och de drog en del skämt om mig men de tyckte det va bra att jag tog hand om dem. Bjuder på det tjejer=)!
Nu ser vi fram emot påsken då det blir halmstad igen!



i bilen från stan på väg till stugan


 


den här anabola spindel traskade över golvet precis som om han ägde stället i lördags. jäkla monster


johanna lina och cam när de skämtar om min organiserade sida


jag har aldrig och tända ljus under timmen när det skulle släckas ner


johanna hade tydligen drömt om att vi var tillsammans häromnatten
det är kärlek det haha


jag och johanna shakar loss på fåtöljerna

tack för den här helgen!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! Welcome back! :) Ni verkar haft riktigt kul! :) Men du, jag fattar inte, vad gör du där så ofta? Kommer du därifrån eller? Du ska ju dit om 2 v igen!



Sov så gott i din ensamhet!



KRAM

2009-03-29 @ 23:01:03
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: A -*

åå gud vilken äcklig spindel :O

2009-03-30 @ 18:00:05
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design