I'm back...

från en veckas semester i nerja lite brunare, lite gladare och lite tröttare. Saknat mig? trodde väl det! Haft en jätte bra vecka med blandad kompott. Nerja är en super mysig stad som jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka till. Dock var inte shoppingutbudet det bästa men det finns alltid ngt nästan överallt som man kan lägga pengarna på.

Vädret ha varit helt ok fast kunde ha varit bättre, hade storm fred och lörd och det gick knappt att vara ute och det kunde jag gärna varit utan. Annars har veckan varit super! Trots att det är skönt att komma bort så är det himla skönt att komma hem.! Är helt säker på att min säng är den skönaste som finns, finns nog ingen som har så skön säng som jag. Och är det bara jag som tycker att man aldrig känner sig lika fräsch efter en dusch borta som man gör hemma?


Jaja det är rätt skönt att vara hemma, idag iaf får se hur jag känner imån. Ha saknat en del andra mer andra mindre!

Nu ska jag ta tag i alla mailen.


back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design