En aning sjuk och en gnutta bakis..

..så känner jag mig idag! Anledningen är ännu en natt med dålig sömn. Men vadå sömn är överskattad, får nog sova tillräckligt i framtiden ändå;)!

Sov hos Alexander i natt och jag var nog helt övertrött därför jag inte kunde sova. Va skönt att få träffa han igen, hade saknat det lilla livet! Nu är det bara Casper som ska komma hem också så har jag träffat båda mina favoritkillar igen=)!


Idag blir det jobb, tvagning av lägenheten, påfyllning av kylen och skafferiet och sedan fotboll!


Kommentarer
Postat av: evelina

du är hemma =) wiiiii!!

jag försökte ringa upp dig igår men det gick inte, ditt mob svar var på...=(

vi kan väll höras när du kommit hem today...

har saknat dej hjärtat....puuuuusa

2009-06-10 @ 08:11:02
URL: http://believ.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej,



Där är du ju! :-) Har ju änna saknat dina kommentarer lite ;-)



Allt är bara fint men är trött (oohh, ovanligt... eller inte).



Bara att ta för dig. Allt mitt är ditt vet du väl.. hehe



Har du haft det bra utomlands? Solbränd? Badad i havet? Festade ni nåt?

2009-06-10 @ 09:35:17
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Hehe, det är nog för att jag tagit bort så att man inte kan "högerklicka" på min sida :-) Men du kan kopiera texten genom att markera den och sedan trycka på "ctrl" + "insert" för att kopiera och sedan "shift" (tangenten med en stor uppåt pil på)+ "insert". testa det får du se :-)



Vet det sjutton vad jag gjort :-) Varit på dop där jag var gudfar i helgen :-) Har nog hittat på endel skojigheter men minnet är som en guldfisks.



Vad gjorde ni mer än att sola och bada i polen då? Var det kallt i polen?

2009-06-10 @ 10:28:52
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design