1 juni

Sommaren är officiellt här! Ny månad nya möjligheter som man brukar säga! Idag börjar mitt köpstopp när det gäller kläder och skor. Har inte riktigt funderat på hur länge det ska gälla men det märker vi. Kan ju alltid börja lite klent som tex en månad. Får se hur detta ska gå.


Imorgon åker jag och syster=). Vilket ska bli himla skönt att komma iväg lite och bara vila upp sig.

Tror att dagen kommer gå väldigt fort idag för har en del jag ska fixa med på jobbet. Sen blir det hem och packa det sista och sedan blir det stugan för lite grillning och förmodligen lite bad också!



alexander och jag


sång för födelsedagsbarnet


johanna och jag


jag och eve


Kommentarer
Postat av: Peter

Hello,



gött med måndag igen eller njaa kanske inte ;-)

Officiellt med hans namn nu alltså.... stort.. hehe. Känns lite som att ni är tillsammans och så nu också ;-)



Låter som helgen varit helt okej då om man bortser från migränanfallet?!

2009-06-01 @ 08:40:50
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Min har varit kanon dock lita halvmisslyckad på lördagskvällen men annars okej. Varit rena sommarvärmen i Vänersborg. Huur varmt som helst.

Va står m.g för då? :-)

Händer i veckan?

2009-06-01 @ 13:16:07
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Heeej :) ja visst har jag blivit duktig med träningen! Tränar något varje dag, dock inte samma saker eftersom musklerna behöver vila.. Härligt att vi har fått sommar tycker jag!



Så du har satt köpstopp! Hoppas du lyckas hålla det.. Känns som att du inte behöver nåt av det längre o tänk på alla pengar du kunde spara. Själv märkte jag idag att jag behöver ett par låga sandaler.. Har bara höga och det är inte så skönt o ha om man bara ska till skolan liksom. Och så behöver jag en jeanskjol och en svart skinnjacka.. hmm..



Önskar dig en riktigt trevlig semester och längtar efter alla bilderna som jag antar kommer upp sen :)



Stor Kram!

2009-06-01 @ 14:28:39
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design