smälter bort..

.. gör jag snart. Hur jag ska kunna sova inatt är ju en gåta. För ca 5 timmar sen så smörjde jag in mig med nivea efter en dusch, nivean har fortfarande inte gått i i huden. Riktig "utomlandsvärme" är det. Jaja nog om det jag är glad att det är på detta hållet och inte tvärtom iaf=)!

På harrys blev det hamburgetallrik och öl sedan åkte jag och cam hem till mig och åt äppelpaj med vaniljssås till efterrätt. Men tror ni jag är mätt? nädå jag känner sug efter en pizza! ja vet..äckel linda!


cam och jag


emilia och lina

nu ska jag gå och ta en kall dusch för jag är så heet så heet....skämt åsido smälter ju bort snart

Kommentarer
Postat av: :D:D

fan vad nice da :D gött för dig, du får se till o njuta som fan av semestern :P

kram

2009-07-03 @ 00:19:51
URL: http://liibeerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design