imorgon är en annan dag.

börjar äntligen bli människa igen efter en hård fredag. Va på förlovningsfest hos min kusin och lisa efter det blev det harrys en runda. Jag försvann ngnstans emellan där. Kameran, kammen och koftan  va spårlöst borta igår. Men ngn gng ska man ju ha tur oxå. Emilia ringde och sa att kameran låg i en brevlåda så den ha ja fått tillbaka nu iaf=)!

Imorgon börjar min semester på riktigt och jag åker strax iväg till halmstad.Borde vara överlycklig men det är jag inte. Men imorgon är en annan dag och då kommer det säkert kännas bättre.

imorgon kommer kusin och calle till mig då blir det fest och jag säger som calle: då är det fest det kommer inte bli ngt jäkla barnkalas=)!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Min nyabloggadress är emmasgarderober.se, samma blogg, samma innehåll, bara ett annat namn :) Hoppas du fortsätter läsa! Kramar

2009-07-05 @ 10:05:25
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Mia

nu ser jag att du röstat på oss ) tänkte skriva ett tack är så galet efter med kommentarer :) himla snällt av dig att rösta

kram// MIa

2009-07-07 @ 18:02:59
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design