hemma igen

åter i värnamo nu efter 6 dagar med blandad kompott i halmstad. 
I måndags va det måndagsklubben som gällde och det blev en helt ok kväll. dagen efter kom cam och lina ner och då va det mest prat och skitsnack om allt och inget. I onsdags va det dags för fest igen och då var det club moon som gällde där xzibit va på besök. Och jag kan lova att det va mkt folk, en del trevliga andra mindre trevliga. Att vi blev dyngsura när vi va påväg därifrån är en ren underdrift. det va som att ställa sig i en dusch och resultatet av det är nu ond hals! tack för det moder natur!

När det inte varit fest ha vi ägnat oss åt Baywatch säsong 1. japp ni läste rätt. ett riktigt bra tidsfördriv och vi märkte att det tydligen kan ta fram en hel del känslor och tankar, både ang sex och tårar. En riktigt känsloserie tydligen, d visste ni inte va;)!

ganska konstigt hur tomt och ensamt det kan kännas trots att man har fullt med människor runt omkring en.  

vissa saker som sagts  i veckan:

Lina till sin pojkvän:
- ring inte mig jag ringer dig!!!

Jag till lina:
-ska du dricka öl idag?
- OM jag ska!

Niclas om sin dåliga sommarpresent.
- fick 8 glas i sommarpresent på jobbet. har inte riktigt kollat på dem än men små var dem så inte ens grogg glas kunde man få!

Kommentarer
Postat av: marlene

vf ha du åkt hem? trodde du skulle stanna hel aveckan minst, vad ska du göra nu då?

2009-07-10 @ 20:16:29
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design