dålig uppdatering..

..jag vet.
men har varken lust eller tid att sitta och blogga just nu men tänkte ändå ge er en snabb uppdatering om det senaste.

helgen spenderades i halmstad och fredagen spenderades mest på stranden, på dagen för att sola och sen på kvällen med marlene och eve och lite bag in box. Super mys!
I lördags va vi på fest hos en av alexanders kompisar och det va väl helt ok, stundtals trevligt andra stunder mindre trevligt.

I måndags åkte jag alexander, niclas och lisa till stockholm. Först blev det grönan med calle och mile som oxå va där sen i tisdags blev det skansen och allsång. Emellan allt så blev det ju självklart stan oxå och lite öl. Ha nog gått flera mil de tre dagarna där uppe och igår va det dags att åka hem. Vilket jag inte alls va sugen på hade lugnt kunnat stanna där lite till.

Nu tänkte jag avslöja en stoor nyhet. Jag ska bli moster! Fick veta det först för lite över en mån sen och min första reaktion va inte den bästa. Mycket pga egoistiska skäl. Det var ju nämligen meningen att det va jag som skulle bli mamma först och det är ju jag som gått och längtat efter det. Så fick en mindre chock när jag först fick veta det. Sen kändes det som om allt förstördes och att jag och min syster aldrig mer kunde göra ngt.
 Efter en del utbrott och gråt attacker så ändrade jag ju självklart uppfattning och tycker nu att det ska bli super kul. Livet tar ju inte slut för att min syster ska bli mamma och vi kan ju fortfarande hitta på saker bara det att det kommer finnas ett nytt litet liv i våra liv. Mycket kommer att förändras men jag vet att allt kommer bli helt underbart och super bra. Min syster kommer bli en världsbra mamma och jag kommer bli en super bra moster, förmodligen den bästa!


världens bästa blivande mamma

Kommentarer
Postat av: LINA

fast jag är ändå den bästa mostern någonsin. du kan få ligga på andraplats. men både du och jag vrt att jag är den bästa!:)

2009-07-23 @ 15:08:22
Postat av: linda

vi låter dig tro att du är det och medans du tror det så tänker jag vara det ;)

2009-07-23 @ 15:58:44
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: marlene

mm va fin hon kommer bli lilla cam

2009-07-23 @ 19:59:38
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design