Välkommen underbara fredag

Är på topphumör trots skit vädret ute, det är ju fredag och då är ju ändå allt kanon! Så skönt att det är helg så man får vila ut lite. Behöver sova känner jag, denna vecka har varit väldigt tröttsam. Påsarna under ögonen har hängt ner till knäna, varje gng jag öppnat munnen för att säga ngt så har jag gäspat istället, när jag väl lyckats prata så är det nog så att jag pratat i sömnen för så fort jag sätter mig ner så tror kroppen att det är dags att sova. Så trött har jag varit!


Idag kommer det inte att hända så mkt för min del, det blir lets dance och en hel del fettintag bara. Skulle vilja kolla på ngn film också, helst barnhemmet men det gör jag ju inte själv så får se om det finns ngn som kanske känner att de vill förbarma sig över mig till denna hemska film!


Imorgon blir det fest! Är verkligen på g så det kommer säkert bli super skoj. Synd att man inte kunde spola tillbaka tiden två v så de man spenderade tiden med då är med i morgon igen. Tyvärr går ju inte det men det hade varit kul!

Imorgon blir det iaf jag och johanna som gör harrys osäkert vilket va riktigt längesen=)!


i bowlinghallen för 3 år sen


igår köpte jag glass av glassbilen, skriv upp det i intresseboken!

Kommentarer
Postat av: marlene persson

nej jag åker med marie.så vi sammåker i 2 bilar upp=)

2009-01-30 @ 11:32:28
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks:) hehe första gången jag har dem.. på rea i höstas.. 100 spänn.. de är ordentligt utsvängda ner till;) haha hatade det förut men börjar gilla det nu

2009-01-30 @ 15:15:53
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Mindy

Det blir lätt att hjulet ligger fram & är i vägen..vet inte hur många gånger som man har snublat över den..hihihh..ha en skön fredag..

2009-01-30 @ 15:56:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig med,,, jag storm trivs i örebro,, skulle nog kunna på i denna underbara stad =)

2009-01-30 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design