Totalt dissad...

...blev jag igår när jag skulle hämta mannen i mitt liv. Han hade varit hos mormor och morfar hela dagen och när jag kom för att hämta han blev han super glad, sparang fram och hälsade osv. Sen ställde han sig i köket och gav mig blicken så nu kan du åka hem igen jag stannar här. Sen när jag sa att han skulle komma så sprang han in och la sig under soffan och vägrade komma fram. Mormor lockade med godis och då kom han fram men så fort han fick syn på mig så stack han under igen. Fick till slut ut han därifrån så jag kunde ta hem den lilla surskallen. Var tvungen att fjäska lite för han så han fick spagetti och köttfärssås när vi kom hem så nu älskar han mig igen. Tänk att han som ska älska mig mest av allt i hela världen springer och gömmer sig under soffan då undrar man ju hur det kommer att gå för mig...




mannen i mitt liv
inte fullt så kaxig här

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehehe.. shit va skumt att Casper gömde sig för dig :-)



Idag är allt bra men sov dåligt inatt :-( Så lite halv sliten.



Hur är det med dig idag?

2009-01-29 @ 08:16:44
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design