söndag

Nu va man hemma igen efter att ha vilat upp sig och blivit riktigt ompysslad av att ha varit hos mamma en hel helg.  Det har varit super skönt men inte så att jag skulle vilja flytta hem igen. No way!
Ikväll kommer syster med sin pojkvän hit vi ska kolla på film och äta ngt gott va det planerat få se vad det blir.

I morgon blir det jobb för min del är fortfarande väldigt trött och sådär men känner att jag har missat en hel vecka av mitt liv nu så nu känner jag att det är dags att börja leva igen!
Hur har eran helg varit, berätta!?



syster som expressens geting på "kändsifesten"


Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm, stod anonymt på en kommentar men gissar att det var du? :-)



Helgen har varit okej. Är riktigt jäkla sliten nu. Ont lite överallt och trött som satan men får ju skylla mig själv ;-)



Curlingen gick sådär, 3 vinster och 2 förluster och summa sumarum, vi gick inte upp till elitserien igen då vi hade 2-3 förluster för mycket.



Skönt att höra att du har återhämtat dig!



Händer i veckan?

2009-01-25 @ 22:15:58
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design