Måndag morgon

Måndag morgon idag men det känns inte som det. Har ju varit borta sen i tisdags från jobbet så det känns lite lustigt.

Kunde inte sova igår utan låg och tänkte på allt och ingenting. Det är två saker jag måste lära mig:

  1. ta saker för vad det är
  2. sluta ta på mig andras sk problem och liv

Slutar jag upp med det så tror jag att jag kommer kunna sova och må mkt bättre. Inga svåra grejer direkt så det ska jag väl klara av.


Min helg har som sagt varit väldigt lugn med en massa god mat och tv-tittande. Jag cam och vedde kollade på en film igår, låt den rätte komma in el ngt sånt hete den. En svensk vampyr film som inte är sevärd.


Konstigt att inte folk kan svara på frågan va de ville när de ringer mitt i natten efter harrys när man frågar dagen efter! Kan åtminstone köra på att oj förlåt jag ringde fel.



People change - Things go wrong - Shit happens - Just hold on - Lifes go on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design