Lördag

God eftermiddag folket och alla andra!
Inatt va ja på bal. En himla fin tillställning och min klänning va super vacker. Gick dit med henke en gammal klassis, de flesta från min klass på högstadiet var faktiskt där. himla kul att träffa de igen. Önskar att ni kunde varit med för jag hade super kul bästa balen jag varit på( har bara varit på en innan men ändå)!  Iaf sen vaknade jag och upptäckte att jag inte hade en sån fin klänning eller att mitt hår va så perfekt uppsatt, liten besvikelse men men.

I morse gick jag ut på långrunda med casper och pappa, va ute i 1,5 timme och gick. När jag kom hem sen upptäckte jag att jag inte hade en vit hund längre utan en svart så det va direkt in i duschen för det lilla livet. Det är ju inte en av hans favorit sysslor direkt men nu är han iaf fin igen och VÄLDIGT LUGN!
Håller på att städa nu så jag måste säga att hittills har jag varit riktigt duktig idag, får se om jag fortsätter dagen på detta viset eller om jag blir lat. Planerna för ikväll är inte spikade än, vi får se vad det blir. Vad ska ni göra, ngt bestämt?



sen hoppas vi att systrarna P tar det lugnt i backarna
och skulle det vara så marlene att du hamnar i ett träd så hoppas vi att ni har det på film;)
<3



 


Kommentarer
Postat av: Carita

aw, sommar! <3

2009-01-11 @ 13:30:03
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design