jag lever...

nätt och jämnt iaf. har varit några riktigt jobbiga dagar och nätter. men nu är jag nästan feberfri men tyvärr så är inte halsen bättre. ha fått en knöl igen på halsen som jag hade för några år sen ochd et gör skit ont. inatt (den enda natten ja sovit) vaknade jag vid tre och hade skit ont,det gjorde ont i min gamla visdomstand som satt där innan och ner i halsen. jag menar hur sjutton kan det gör ont i ngt som inte finns?!

i helgen blir det bara vila och ingenting annat. ska försöka börja äta oxå. kan ju säga att min mage är superfin nu, så platt så haha!
om inte casper kommer hem idag ska jag nog åka hem till mamma och dem ikväll och kolla på lets dance. sen när jag blir piggare i helgen så måste jag städa och rengöra lgh. det bara skriker ju sjukdom här nu och vimmlar av massa snuskigheter och baciller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design