alla goda ting är 3

Tre saker jag går igång på:(om d nu menas hos d motsatta könet)
- humor
- självsäkerhet
- en sak som jag inte vill nämna haha

Tre saker jag inte kan vara utan:
- mamma
- vänner
- pengar

Tre saker jag ångrar:
- vissa fyllegrejer
- vissa onödiga bråk
- saker jag velat göra men inte gjort

Tre saker som gör mig glad:
- shopping
- bra fester
- myskvällar

Tre saker som gör mig arg:
- lögner
- orättvisa
- räkningar

Tre människor jag beundrar:
- mamma
-
-

Tre saker jag skulle vilja göra:
- bilda familj
- bada med delfiner
- shoppa loss totalt i new york eller london

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
- alla
- sorters
- pastarätter

Tre TV-program jag ser:
- vänner
- oth
- idol

Tre saker jag har med mig i livet:
- en god lyssnare
- shoppinghysteri
- vänskap

Tre saker på önskelistan:
- lycka
- familj
- en stor vinst

Tre bloggar jag utmanar:
- De
- som
- vill

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design