Nyårsafton

Fick sovmorgon idag av världens bästa pojkvän! Så härligt och när jag vaknar och tittar ut så ser det ut att vara världens finaste nyårsafton, jätte fint ute nu pga kylan!
Något som inte är lika fint är när man ska ta sig från ett ställe till ett annat, antingen fryser man ihjäl eller så sätter man sig på baken för att det är svin halt ute. Det är ju som värsta skridskobanan ute och trots att jag inte kan åka skridskor för fem öre så är chansen större att jag håller mig på benen med ett par skridskor på mig idag än ett par stövlar. Jag får helt enkelt försöka njuta av det fina från fönstret=)!

Kan inte förstå att det är nyårsafton idag. Sista dagen på 2009. Jag längtar efter nästa år, tror att det kommer bli ett sjudundrandes bra år med mkt nya händelser och många nya spännande grejer. Nyårslöften har jag inga direkt för vet att jag inte kommer hålla dem ändå, men däremot lite små mål som jag hoppas på att nå under 2010=)!
Jag längtar som sagt och är totalt redo för 2010!
Gott nytt år på er!






Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack detsamma och god fortsättning:) allt bra med dig idag då?

2010-01-02 @ 14:09:00
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design