JAG...

Är: sjukt stressad över allt

Har: fjäskat för mina arbetskamrater genom att ge dem julgodis

Får: inte allt jag vill ha och det är illa

Vet: att oftast komemr ljuset efter mörkret

Känner: att tanden lever faan i munnen

Tycker: att de som uppdaterar sin status på fb med tex ” så jävla irriterad” så frågar ngn varför och får svaret kan ja inte säga, ska sluta skriva ngt överhuvudtaget om de nu är så privat, jäkla kommentarsfiskare.

Vill: att ngn ska köpa min lgh NU

Ser fram emot: julledigheten

Ska: fjäska ännu mer för arbetskamraterna i morgon med ännu mer godis

Saknar: alldeles för mkt

Lyssnar på: ekot i min plånbok

Måste: skriva en ny stresslista

Önskar: mig ett stort presentkort på Ikea

Behöver: få en chans att bränna sjuhelsike massa pengar

Längtar: till sommaren då jag kan ligga och sola med de fina och leka dh;)

Gillar: de kommande festerna

Ogillar: wb offer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design