fredag!!!

Vet vad ni tänker! Idiot det är bara torsdag.

Men nej det är det icke. Inte för mig, idag är det fredag för jag tar nämligen helg efter den här dagen=)!

Kommer att bli en sån toppenhelg!

 

Imorgon åker vi till gbg där det först står SHOPPING på schemat, shopping med stora bokstäver, på kvällen är det dags att inta våra platser på rad tre för att kolla in idol. På lördag blir det julmarknaden på liseberg och sedan väl hemma i Värnamo blir det julgodis bak, planka och vin tillsammans med syster, mamma, moster, kusin, mia och Jennie. Där fokusen borde ligga på bakandet men om jag känner oss rätt kommer vår fokus ligga mest på vinet! =)

 

Fokus – jobb – nu!


Kommentarer
Postat av: Hugo S.

Hej, Hugo här. Läs inlägget i min blogg om Carolines livskamp, och insamlingen som pågår. Snälla, hjälp mig att sprida budskapet vidare och skänk de pengar som kan skänkas. Vi ber alla för att Caroline får återvända till livet. Många kramar och god jul önskar Hugo.

2009-12-03 @ 14:04:20
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design