en vän på andra sidan

Fick ett samtal igår som gjorde mig väldigt glad! Det va naz som va i andra sidan luren, en som jag inte pratat med på riktigt länge.

Han sa: gissa vem jag ska hälsa ifrån?

Jag: ingen aning vem?

Han: mike

Boom, jag var tvungen att sätta mig ner på golvet

 

Han berättade att han pratat med ett medium där han fick kontakt med mikey mike. Allt va jätte bra med honom, inga problem alls. Han verkade ha det bra.

Mediumet hade bla frågat om de hade ngn linda i närheten. Och då hade Naz inte förstått vad hon menade utan trodde att hon menade ngt man kunde linda runt tex handen. Nej en tjej och hon är blond sa hon då och då visste naz vem hon menade. MEEE!=)

 

Det finns verkligen ett liv på andra sidan och han har det bra. Det gör mig så glad. Det gör det lite lättare att veta att han har det bra och att han verkar lycklig.

Och trots att han har ett liv på andra sidan så finns han med oss hela tiden och sprider samma värme och glädje som han alltid gjort!

 

Mike min underbara vän

En dag så ses vi igen ♥

Saknar…längtar…vill…



naz låt till mike

tack naz för att du ringde, du kom med värme i kylan=)!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



ooh, bio låter ju hur mysigt som helst !:)

2009-12-15 @ 11:41:58
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja visst var dom :) vad gör du idag då?

2009-12-15 @ 12:41:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad för bio? :)

2009-12-15 @ 13:48:55
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design