bad day

Vaknade på helt fel sida idag tror jag. Eller egentligen hade vilken sida som helst varit fel för fick rulla ur sängen idag med tanke på att ja inte kunde resa mig pga ryggvärk.

Dagen började alltså helt fel från början. Sen skit vädret som är ute då man blir dyngsur om fötterna bara man öppnar dörren. Förstår mig inte på folk som önskar att det ska komma snö här, det slutar ju ändå bara med blask i det här landet,iaf i den här delen av landet. Så ni som ville ha snö hoppas ni e nöjda nu med allt blaskande.

Dagen fortsatte utan frukost och en hel massa tjurande från min sida. Och som vanligt finns det bara ett sätt att göra mig lycklig och på bra humör igen. SHOPPING! Hittills har det bara blivit en tröja och ett par skor but I'm on fire, det kommer bli mer.


presenter gör mig oxå glad

*blink vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design