30 frågor om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
vi köpte ett hus och ja ha köpt mkt i mina dar men aldrig ett hus

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga men hade jag haft några så hade jag så klart brutit dem

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
i år blev det nog inga nya föräldrar va ja kan komma på men nästa år smäller det till och då kommer det en hel drös med nya barn

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte ngt men ngn

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 april kommer ja minnas sen sen kommer ja minnas min födelsedag och den dagen camilla berättade att jag skulle bli moster

8. Vad var din största framgång 2009?
min största framgång va nog den framgången inom mig och likadant inom mitt jobb där jag tagit ett steg längre


9. Största misstaget?
Inget större misstag direkt iaf inget som jag vill skriva om här. misstag kan va bra oxå om man nu lär sig av dem.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tycker ja ha klarat mig rätt bra i år

11. Bästa köpet?
måste väl säga huset då

12. Vad spenderade du mest pengar på?
huset

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att ja skulle bli moster gjorde mig väldigt glad, inte först kanske men sen=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
sexy bitch bla

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag va nor varken eller

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara mer på tiden och gjort lite mer saker jag ville göra

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort min tid på att undra vf folk beter sig som de gör

18. Hur tillbringade du julen?
julen tillbringade ja på 4 ställen men den bästa tiden va när ja kom hem på kvällen, ingen är gladare än mig när den e över

19. Blev du kär under 2009?
tänka sig att det blev jag ♥

20. Favorittidning?
gillar mina korsordstidningar

21. Favoritprogram på TV?
under hösten va det självklart idol och OTH

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar ingen varken nu eller då, sånt slöseri med tid, däremot kan man ogilla en och annan;)

23. Bästa boken du läste i år?
kommer inte på en enda bok ja läst i år, ska bli bättre med det

24. Största musikaliska upptäckten?
helt klart Erik och Tove från idol, satan i gatan vilka röster

25. Något du önskade dig och fick?
Definitivt, en liten dröm ha gått i uppfyllelse=)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det oxå men ja fortsätter hoppas

27. Årets bästa film?
ha sett satans många filmer i år så kommer inte på en enda, skumt ja vet

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
min födelsedag spenderade jag hemma i soffan eftersom ja va lite seg efter kvällen innan som vi spenderat i jkpg på sliver

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns alltid saker som kan göra allt bättre men ibland får man bara bita ihop och nöja sig

30. Vad fick dig att må bra?
casper, camilla, vissa vänner och alex

världens bästa



Kommentarer
Postat av: Peter

Hej,



Jodå, vi har haft en bra jul, umgåtts mycket med både min och Annas familj. Nu är vi i Vänersborg, kom hit på juldagen och åker hem nån dag efter nyår.



Pappa fick komma hem från sjukhuset över jul men är inne igen så den biten går sådär.



Hur är det med dig?



När flyttar ni in i huset?



God fortsättning!

2009-12-29 @ 10:28:17
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design