Värnamodagarna

Då var det dags igen för de dagar man gått och längtat efter i ett helt år, nämligen värnamodagarna. Själv har jag sett fram emot det hur länge som helst och nu är det äntligen dags och vad händer då? Jo jag mår skit och känner mig som att mina dagar är räknade! Ja menar hallå vad gick snett?! Jobbar för fullt på att nu må bättre eller iaf inte bli sämre så jag orkar med att festa i tre dagar i rad. Som det ser ut nu så ser det ganska mörkt ut men som sagt jobbar för fullt på det och jag tänker inte ge upp!


Riktigt mysig dag igår, båda mina systrar var hos mig och det blev pizza, planering och en hel del skratt. Fler såna dagar!

Natten var däremot inte mysig, ngt skrämde mig rejält, vad vet jag inte, och sedan en massa skumma drömmar så behöver väl inte säga att ja bara vill åka hem och dra täcket över huvudet?!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej,



Usch då! Inte skoj att va sjuk! Men du jobbar ändå?



Läste din önskelista längre ner :-) Mycket skojiga och fina grejer! :-) Men tv på balkongen? hehe



Ha det fint och krya på dig!

2009-08-19 @ 08:39:05
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Tack sötnows :) Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 @ 09:33:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design